.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آسفالت 70 کیلومتر جاده روستایی نکا در دست اقدام است
فرماندار نکا گفت: آسفالت 70 کیلومتر جاده روستایی نکا در بخش هزارجریب و مناطق بالادست در دست اقدام است.

به گزارش شمال نیوز:جعفر احمدی اظهار کرد: آسفالت 70 کیلومتر جاده روستایی نکا در بخش هزارجریب و مناطق بالادست در قالب 2 بسته با اعتبار 200 میلیارد ریالی در حال انجام است تا شکوفایی در بخش جاده‌سازی و راه روستاهای مختلف این مناطق ایجاد شود.

وی افزود: آسفالت جاده‌های روستایی مناطق مختلف شهرستان نکا از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اینکه در حال حاضر هنوز بخشی از روستای ما راه آسفالت ندارند؛ امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد آسفالت جاده‌های مختلف مناطق روستایی و همچنین روکش جاده‌های قدیمی باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با بیان اینکه براساس بسته و پکیج ارائه شده برای راه روستایی از سال گذشته تاکنون جاده‌های روستایی چناربن، دوآب، درویشان، امامیه، درویش‌خلک و.. عملیات آسفالت انجام شده است، ادامه داد: آسفالت در بقیه روستاهایی که در این بسته قرار گرفته‌اند، ادامه دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه زیرسازی آسفالت سه‌راه سوچلما به ارم و نوده به برفام انجام شده است؛ اظهار امیدواری کرد که بخش قابل توجهی از آسفالت بخش‌های مختلف روستایی نکا تا رسیدن فصل سرما عملیاتی شود و روستاییان از نعمت جاده آسفالته و بهینه‌سازی جاده‌ها برخوردار شوند.

احمدی گفت: بهسازی جاده بندبن به دامغان نیز با برنامه‌ریزی، مطالعه و بررسی مناسب در دستور کار قرار گرفته است و برای این منظور انجام شد 4 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی تخصیص یافته و هم‌اکنون عملیات اجرایی در حال اجرا و انجام است.

وی بیان کرد: مرمت و بهسازی این جاده  از انتهای آخرین روستای حوزه استحفاظی نکا از روستای "بندبن"  در بخش هزارجریب نکا به دامغان به طول بیش از 10 کیلومتر در دست انجام است که امیدواریم با بهسازی این جاده شاهد تردد بهتر و آسان‌تر روستانشینان منطقه باشیم.

فرماندار نکا همچنین با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در شهرستان نکا در دست تکمیل و اقدام است، افزود: تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی به روستاهای مختلف بالادست و دشت، تکمیل پل روگذر ورودی نکا، اجرای روشنایی کمربندی، چهاربانده کردن نکا به نیروگاه به طول 27 کیلومتر و.. از جمله پروژه‌های مهم در دست اقدام در این دولت است که با قوت در حال انجام است.

این مسؤول همچنین تکمیل پل 30 متری شهری، پل خروجی شهر نکا را از جمله برنامه‌های مهم شهری نکا اعلام کرد و یادآور شد: در این بخش نیز با همکاری شهردار نکا و اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام شده و کارها در دست اقدام است که امیدواریم با اجرایی شدن کامل آن، خدمت ارزنده‌ای به شهروندان ارائه شود.

احمدی در پایان با اشاره به تغییر الگوی کشت در اراضی شیب‌دار نیز گفت: تغییر الگوی کشت اولویت اصلی کشاورزی مناطق کوهستانی است که در 60 هکتار از اراضی منطقه سیکا، 60 هکتار از اراضی روستای ولام‌ده اجرایی شده است و در روستاهای دیگر نیز رد سدت اقدام است تا با این تغییر الگوی کشت شاهد رونق اقتصادی در روستاها و کاهش مهاجرت روستانشینان به شهرها باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.